Psal se rok 2012 a byli jsme parta lidí, kteří se nechtěli stěhovat za prací do velkých měst, ale chtěli zůstat v kraji, kde se narodili a vyrůstali. Hledali jsme něco, co se bude dělat s radostí u nás doma a zároveň budeme oslovovat široké okolí. Jelikož jsme měli zkušenosti s webovými stránkami a grafikou, tak nás napadlo založit tiskárnu a sbírat zakázky přes internet. Na začátku jsme měli čas, elán a odhodlání, ale žádné zkušenosti s tiskem a téměř nulové finanční prostředky. Jeden z nás měl doma právě opuštěnou část domu po hospodářských zvířatech a nějaké finanční prostředky na opravu. Rozhodl se ji nabídnout jako zázemí pro naši tiskárnu.
Měli jsme nyní budovu a cíl, čeho chceme dosáhnout. Začalo období shánění finančních prostředků, stavění, výběru dodavatelů, technologií a vývoje softwaru. Poznali jsme, co je žádat o úvěr, co jsou evropské fondy, jak namíchat maltu, co je to kango. Byli jsme překvapeni, jaké všechny stroje budeme potřebovat a co je to vyvíjet vlastní software. 1. září 2013 bylo hotovo a my jsme mohli vytisknout náš první fotokalendář. Blížila se naše první vánoční sezóna a my jsme uměli od zákazníků na webu přijmout fotky a vyrobit jim fotokalendář.
Uvědomili jsme si, jak je náročné vložit správný výrobek do správné obálky a tu následně odeslat správnému zákazníkovi. Bylo jasné, že musíme náš systém na další sezónu vylepšit. Jelikož jsme do výrobního procesu zapojili i kamarády programátory, tak nám mohli dopracovat systém, který používáme dodnes. Přidali čárkové kódy, vytvořili expediční systém a upravili editor tak, aby uživatel viděl fotku v náhledu. Dnes nám již přijde úsměvné, s jakou námahou jsme vyráběli několik kusů fotokalendářů.
Díky softwaru a výkonnějším zařízením jsme zůstali téměř ve stejném složení jako na začátku. Elán a odhodlání nám zůstal a tiskařina se stala našim živobytím a zároveň koníčkem.